Новости проекта
Семь советов, как перейти на дистанционное обучение
Голосование
Какие образовательные услуги на платной основе вы хотели бы получить на базе нашего учреждения дошкольного образования?
Всего 128 человек
Голосование
Что является приоритетным при выборе учреждения дошкольного образования для Вашего ребёнка?
Всего 134 человека
Голосование
Как Вам новый сайт?
Всего 268 человек

Развiццё маулення. Тэма: «Посуд».

Дата: 11 апреля 2017 в 22:17, Обновлено 2 января в 12:21

Канспект занятку.

Адукацыйная вобласць: “Развiццё маулення i культуры мауленчых зносiн».

Тэма: «Посуд».

Мэты: фармiраваць уменнi утвараць адносныя прыметнікі і ўключаць іх у прапановы;

-працягваць, пашыраць і ўдакладняць веды дзяцей аб навакольным свеце;

-пашыраць паданні аб прадуктах сілкавання, іх значэнні для здароўя чалавека;

-знаёміць дзяцей з рознымі спосабамі адукацыі слоў.

-развіваць глядзельнае ўспрыманне, дапытлівасць;

- выхоуваць жаданне быць здаровымi.

Абсталяванне: лялька ў гарнітуры кухара, слоічкі з сыпкімі прадуктамі,, ілюстрацыі ягад, "дзеці ядуць за сталом", прафесіі кухар, карткі заданняў.

                                      Ход занятку:

Выхавальнік: Наш сённяшні занятак прысвечана прадуктам. Мы ўспомнім, якія яны бываюць і як з іх рыхтуюць ежу. Але спачатку паглядзіце, хто да нас прыйшоў! Да нас у гасцюй прыйшоў дзядзька Міша(лялька ў вопратцы кухара). Паглядзіце на яго і паспрабуйце адгадаць, чым ён займаецца, якая ў яго прафесія? (на дошцы ілюстрацыі "дзеці ядуць за сталом", "прафесія кухар"). (адказы дзяцей)

Выхавальнік: Правільна. Яго прафесія кухар. Ён рыхтуе ежу, ежу. Перш чым працягнуць давайце з вамі выканаем дыхальнае практыкаванне.

Дыхальнае практыкаванне "Каша кіпіць"

Дзеці, седзячы на стульчыкі, кладуць адно руку на жывот, іншую - на грудзі і, уцягваючы жывот,

Выхавальнік:Дзеці скажыце, а для чаго мы ямо, навошта нам трэба ёсць? (каб быць моцнымі, не хварэць, быць прыгожымі)

Выхавальнік: Паслухайце верш: Ходзіць Міця як кашчэй, Ні супаў не есць, ні капусты, Падае ад слабасці, А кахае толькі саладосці. Як вы думаеце, чаму хлопчыкМіця быў худы і слабы? (адказы дзяцей)

Выхавальнік: Каб быць здаровымі, колькі нам трэба раз у дзень  есць? (адказы дзяцей)

Як завецца прыём ежы раніцай? (сняданак) Раніцай сняданак і мы снедаем, днём у нас(абед) і мы …(абедаем), пасля дзённага сну ў нас… (падвячорак) і мы…(палуднуем), увечар - …(вячэра) і мы … (вячэраем).

Выхавальнік: Давайце мы з вамі ўстанем у карагод і разам з дзядзькоў Мішай зварым кашу. (выхавальнік бярэ рондаль , пытаючы пры гэтым што гэта, ставіць на пол, побач дзядзьку Мішу. Дзеці вакол іх устаюць у карагод, размяркоўваюцца ролі)

1, 2, 3 Кашу нам чыгун вары.

Мы ўважлівымі будзем - 

Нічога не пазабываем.

Трымаючыся за рукі ідуць па крузе

Наліваем малако.

Выходзіць малако ў цэнтр круга

Мы ўважлівымі будзем - Нічога не пазабываем.

Трымаючыся за рукі ідуць па крузе

Сыплем соль.

Выходзіць соль

Мы ўважлівымі будзем - Нічога не пазабываем.

Трымаючыся за рукі ідуць па крузе

Сыплем цукар

Выходзіць цукар

Мы ўважлівымі будзем - Нічога не пазабываем.

Трымаючыся за рукі ідуць па крузе

Насыпаем  мы крупу.

Выходзіць крупы

Мы ўважлівымі будзем - Нічога не пазабываем.

Трымаючыся за рукі ідуць па крузе

Каша варыцца Пых-пых,пых-пых.

Для сяброў і для родных.

Рукі да верха, прысядаем

Выхавальнік: Хлопцы давайце сядзем на стульчыкі і паглядзім якую загадку жадае загадаць нам кухар. (слоік з сочывам залепленая паперай).

Выхавальнік: Якое сочыва ў слоіку, мы не ведаем, але паспрабуем здагадацца. Я буду паказваць малюначкі, а вы скажаце, якое сочыва з гэтага можна зварыць. (клубнічнае, малінавае, парэчкавае.)

Выхавальнік: Давайце з вамі падвядзем падрахунак занятку. Што сёння новага вы пазналі?

(Вымова рабіць, што ў дзядзькі Мішы прафесія кухар, што ёсць трэба разнастайную ежу, сняданак - снедаем, абед - абедаем, падвячорак - палуднуем, вячэра - вячэраем, назоў талерак з розных прадуктаў)

Выхавальнік: Перш чым развітацца  кухар вам прыгатавала праверачнае заданне. Зварыць кашу, правільна падбярыце прадукты для кашы. Зрабіце гэта разам са сваімі маці і татамі. (Раздаюцца лісточкі з наборам прадуктаў, неабходна патрэбныя прадукты злучыць з рондалем.)

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.